#LiveinLevis

De spijkerbroeken van Levi’s zijn niet weg te denken in de modebranche. De laatste campagne ‘Circles’ loopt al weer een poosje. Onder de hashtag #liveinlevis probeert de verkoper van de jeans zich te positioneren en potentiële kopers aan zich te binden.

‘Muziek heeft de kracht om ons te verenigen.Om ons op de been te krijgen. Overal ter wereld is samen dansen een eerbetoon aan onze verbondenheid en een expressie van onze individualiteit. Op die momenten worden verschillen opzij geschoven en draait alles om elkaar en om de beat. Laten we leven zoals we dansen. Laten we #LiveInLevis’

“Circles” celebrates our individuality and connectedness through music, dance, and Levi’s®. When we come together, we dance in circles. We move as one, and celebrate the individual who takes the center. Unity and individuality come alive.

Vragen om met jongeren te bespreken:

  • Bij welke lifestyle wil Levi’s zich aansluiten?
  • Op welke behoefte wil het modemerk inspelen?
  • Maakt het jou enthousiast?
Bron: Levi.com
Share

Geef een reactie