Innovaties

Young & Holy signaleert voortdurend jongerentrends en zet deze kennis en expertise in voor innovaties en productontwikkeling. We hebben ervaring in het bedenken van campagnes, het ontwikkelen van jongerenconcepten en het compleet doordenken en op de markt zetten van nieuwe (digitale) producten voor jongeren.

Producties zijn maatwerk voor en in samenwerking met andere organisaties. Vanaf 2015 werkt(e) Young & Holy aan:

  • het ontwikkelen van tiener- en jongerenmateriaal van 11-13 en 14-15 jaar   
  • een sportproduct voor tieners van 11-14 jaar: Rock Sport
  • Discover een nieuw product voor kinderen van 4-10 jaar
  • Tax program: materiaal voor 16+ jongeren bij de campagne: Gerechtigheid in Geld 
  • Opstaan! gespreksmateriaal voor het jeugdwerk
  • De Poptempel: jongerenwerk rond popmuziek, festivals, geloof en zingeving
  • Het raadsel van ... - experience voor Pasen voor onderbouw en bovenbouw 
  • Jongerencafé The Passion - spel voor jongeren vanaf 16 jaar.

Mail voor meer informatie: marian@youngholy.nl

 

 

 

 

Share